El comerç i els mercats de Barcelona sonen bé!

La campanya pretén aproximar-nos al dia a dia dels comerciants i paradistes com a principals conductors de ritme i vitalitat als barris de la ciutat

L’Ajuntament de Barcelona va iniciar el passat mes de novembre una nova campanya amb l’objectiu de promoure el consum als comerços i mercats de proximitat i apropar-nos al dia a dia dels paradistes, comerciants i als seus clients. “El comerç de BCN sona bé” entra ara en la seva segona fase, en què se li donarà un nou impuls i més visibilitat.

Paradistes i comerciants, protagonistes de la campanya

En aquest cas, els paradistes i comerciants seguiran sent els protagonistes de la iniciativa com a principals conductors de ritme i vitalitat als barris de la ciutat. S’ampliaran però els protagonistes dels diferents vídeos, cartells i visuals que promourà la campanya. El que es pretén és conèixer les històries d’aquests personatges (reals), que són qui amb la seva feina i dedicació creen històries i fan que els barris segueixin en continu moviment.

Amb aquest objectiu, una de les accions que s’han dut a terme durant aquesta campanya ha estat la de crear “la rumba del comerç”, una cançó que ens explica el paper que tenen els paradistes i comerciants als barris i ens apropa a les seves històries i al seu dia a dia.

Per crear aquesta rumba s’han tingut en compte diversos valors propis dels petits comerços de Barcelona, com el projecte Radars per a les persones grans, la iniciativa camins escolars i projectes educatius, emprenedoria i projectes d’innovació, el relleu generacional, els comerços emblemàtics de la ciutat, la integració i la diversitat cultural, la sostenibilitat i els Mercats Verds i el comerç digital.

Accions amb “la rumba del comerç”

Durant la campanya es duran a terme una sèrie de concerts de rumba en diferents eixos comercials de la ciutat i Mercats de Barcelona. D’aquesta manera, els ciutadans podran escoltar “la rumba del comerç” en directe, tocada per diferents grups d’aquest estil musical.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here